שירותי רילוקשיין מקיפים לכל בני הבית

רילוקיישן לחיות מחמד הוא תהליך לא קל עבור חברינו הקטנים. ריחות, מראות וצלילים מוכרים מהווים את היסוד לתחושת הבטחון של כל חיית מחמד
שירותי רילוקיישן מקיפים לכל בני הבית

בפט פספורט אנו יודעים כי מעבר למדינה חדשה דורש היערכות מיוחדת לכל המשפחה, לכן אנו דואגים לראש שקט בכל אשר קשור בהעברת בעל החיים למדינה החדשה. באשר אל כל שאר בני הבית, אנו משתפים פעולה עם חברת CRG.

חברת CRG (Israel) Ltd הוקמה בשנת 1995 ע"י דורון ניב, הנחשב לאחד מ"אבות" תחום ניוד העובדים בישראל ובעל ותק וניסיון עבודה עשיר בתחום בחו"ל ובישראל.

מאז הקמתה, CRG מספקת יעוץ, שירותים ופתרונות לניהול גלובאלי של משאבי אנוש ולניוד עובדים ברחבי העולם.

לקוחות CRG הן חברות ישראליות הפועלות בחו"ל, וחברות גלובליות הפועלות בשוק הישראלי או המתכוונות לחדור אליו.

בפט-פספורט בחרנו לעבוד עם חברת CRG היות ומדובר בחברה בין לאומית המורכבת מאנשי משאבי אנוש בכירים בעלי ניסיון רב בניהול גלובאלי של משאבי אנוש, ומיועצים בעלי התמחויות בנושאי תעסוקה ברחבי העולם וניהול בסביבה רב תרבותית. ל CRG שיתופי פעולה בין לאומיים וניסיון רב בעבודה מול חברות גדולות ואנשים פרטיים. אנו מקווים כי שיתוף פעולה זה יסייע לכם לקבל את כלל השירותים הנחוצים לפני מעבר למדינה חדשה ולהעניק לכם נחיתה רכה.

נשמח לעזור בכל מידע נוסף.

לחצו כאן לאתר חברת CRG ריילוקישן

שירותי רילוקיישן מקיפים לכל בני הבית
ליווי יד ביד והתחייבות ל-100% דיוק
בכל שלבי התהליך
השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם

מאמרים נוספים

הטסת חיות שונות
בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה במספר האנשים הבוחרים להחזיק בחיות מחמד... פחות שגרתיות, בין אם זה תוכים, ארנבים, חמוסים שרקנים ועוד,
הטסת חתול לחו"ל
בעולם בו האופציה לרילוקשיין מטעם עבודה או סתם מתוך רצון לטייל ולגור בחו"ל הפכה לרלוונטית מתמיד, הרעיון של נסיעה עם חתולים הופך לאופציה ראלית בהחלט (אך לעיתים מסובכת אף יותר מהטסת כלב).
הטסת כלבים: טיול לחו"ל עם החבר על ארבע
בעולם הקסום של בעלות ודאגה לחיות מחמד, הרצון לטייל ולחקור אופקים חדשים משתלב לעתים קרובות עם האהבה שאנו חולקים לחברינו הנאמנים שלנו על ארבע.
ליווי יד ביד והתחייבות ל-100% דיוק
בכל שלבי התהליך
השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם